Tips: Huiswerk in je vakantie

Deze vakantie heb ik amper tijd om wat leuks te gaan doen. Ik zit onder het huiswerk en word er nog niet niet gestoord van. Ik doe een opleiding in Den Bosch als doktersassistente en die opleiding vergt wat tijd! Ik heb nog zoveel opdrachten die ik moet schrijven, vakken waar ik ver achterloop kortom ik word er gek van.

Ik zit nu op mijn bed met een kopje thee en me laptop op mijn schoot en ik ben pas een half uur geleden opgestaan. Ik ben van plan om vandaag zoveel mogelijk van mijn huiswerk af te maken zodat ik nog kan genieten van de rest van mijn vakantie. Nu zit ik me net te bedenken dat ik ook net zo goed wat tips kan geven voor het inplannen van huiswerk, haha. Hier komt het.

1. Ook al is het vakantie ga vroeg naar bed.

ja, ik weet dat het vakantie is en zijn er leuke films op tv maar het is beter om een of twee dagen in te plannen voor al je huiswerk. Je zult zien dat je dan genoeg tijd overhoudt om leuke dingen te doen.

Afbeelding

2. Stel het niet uit.

Ik weet van mezelf dat ik altijd een dag voordat de vakantie voorbij is ga stressen over huiswerk. Maar stel het vooral niet uit! Het beter wanneer het af is dan wanneer je er nog druk om moet maken.

3. Houdt vooral je hoofd koel!

Huiswerk en vooral werken in je vakantie is vooral niet leuk dat weten we allemaal. Maar stress vooral niet. Neem vooral de tijd om alles rustig te bekijken en te maken. Las pauzes in, in de middag etc. Doe vooral rustig aan. Lukt het niet in een of twee dagen dan kan het ook de derde of vierde dag af. Want aan tijd heb je toch zat!imgres

Ik hoop dat jullie niet zoveel huiswerk hebben als ik. Als je dat wel hebt, hoe ga jij ermee om?

Bye!

2 gedachten over “Tips: Huiswerk in je vakantie

  1. Ahahaha die eerste foto, ik ging helemaal stuk :’) ikzelf vind het het fijnst om per dag 1 à 2 uur aan m’n huiswerk te besteden, en dan nog twee ochtenden fulltime te blokken. Dan voelt het niet zo alsof je je vakantie half ‘verspild’ hebt aan huiswerk, maar heb je ook niet het gevoel dat je twee weken lang ge-yolo’d hebt haha

Geef een reactie

