Kruidvat BB Cream

Afbeelding

Ik ben helemaal niet van de dure crèmes. Meestal pak ik de meest goedkope. Want als het goed werkt, dan is het genoeg voor mij. Ik gebruik al een tijdje de BB Cream van de Kruidvat.

AfbeeldingHierboven kun je lezen, op de achterkant, dat het een alles in 1 crème is. Nou, dat heb ik de afgelopen weken getest.

Ik ben er zeer over te spreken omdat het geen hele goeie dekking heeft. Het heeft wel een dekking maar niet zo’n foundation dekking. Deze BB Cream geeft je een natuurlijke dekking.  Zeker voor de heb ik het uitgeprobeerd. De BB Cream is bij Kruidvat verkrijgbaar voor maar 4,99 euro!

Welke BB Cream gebruik jij?

Een gedachte over “Kruidvat BB Cream

Geef een reactie

