Bye 2012, Hello 2013!

Untitlsed_Image

Wat was 2012 een bizar druk jaar voor mij! Ik heb me toch allemaal zitten te bedenken wat er allemaal is gebeurt voor mij en wat mijn nieuwe doelen en wensen zijn voor het nieuwe jaar. Het is voor mij echt heel wat om een lijst te maken, maar ik heb het de tijd gegeven en hier komt hij dan. Mijn lijst voor het jaar 2012!

Sumo Paisnt 5.0.4

Het zijn er niet veel. Maar toch ben ik er best trots op! Ik heb toch ook heel veel nagedacht over het jaar 2013 en heb daar ook zo mijn wensen aan over. Hier komen ze dan!

Untitlged_Image

Laat ik mezelf even uitleggen. Ik ben een persoon die zich super snel druk maakt om van alles. Al gaat het maar om de kleinste dingen en dat wil ik dit jaar anders doen. Daarom ben ik ook een blog begonnen. Om meer tijd te besteden aan mezelf. Dat klinkt misschien raar, maar ik schrijf graag en dat wil ik meer doen door mijn gevoelens en gedachte op papier te zetten (of online,haha). Ik denk dat ik de mensen om mij heen niet ‘de echte ik’ heb laten zien. Zoals de mensen op school, die kennen mij als de altijd lachende en spontane Rafika. Ik geef ook altijd veel geld uit aan dingen die ik toch niet ga gebruiken. Ik heb een plannetje om elke maand wat geld opzij te leggen en een maximum bedrag die ik wel mag uitgeven. Slim he!

Dat waren mijn wensen voor dit jaar. Ik hoop dat al jullie dromen en wensen dit jaar mogen uitkomen. En als ik het nog niet gezegd heb, Happy New Year!

Wat zijn jullie wensen en dromen dit jaar?

Geef een reactie

