Mini-update

download

Ik wilde vandaag dus echt een artikel schrijven maar wist dus niet precies waarover. Dus bedacht ik me om maar gewoon een kleine update te geven van wat er nu allemaal gaande is in mijn leven.

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig maar vooral gezond Nieuwjaar wensen. Ik zou mijn oudjaarsdag eigenlijk in België vieren, maar omdat ik gister tot vijf uur moest werken ben ik maar niet gegaan. Dus ik ben bij een hele goede kennis van mij gebleven.
Ik was van plan om deze vakantie zo veel mogelijk van mijn huiswerk af te krijgen, heb ik nog steeds niet gedaan.
Of het nog gaat lukken? Vast wel. Ik probeer het morgen wel af te krijgen. Momenteel zit ik nog steeds bij mijn kennis. Terwijl ik nog even snel een artikel zit te schrijven zit zij te bellen. Volgende week moet ik alweer naar school. Ik heb er niet heel veel zin in maar mijn klasgenoten maken het wel leuk, haha. Ik zit nog te bedenken waar ik morgen over wil schrijven maar dat doe ik morgenochtend dan wel.

Hoe is het met jullie?

Een gedachte over “Mini-update

Geef een reactie

