Nivea Reinigingsmousse

Sumo Paint 5.0.4
Ik wil altijd niets liever dan een schoon gereinigde huid voor het slapen gaan. Toen ik een paar weken geleden in de Kruidvat liep zag ik deze gezichtsreiniger en ik was best benieuwd. Ik hou ervan om nieuwe producten uit te proberen. Deze reinigingsmousse gebruik in nu al een paar weken.Untitled_Imdage Vooral in de wintermaanden heb ik meestal last van een droge huid. Op de fles staat ook dat het een milde reiniging heeft en dat het hydraterend werkt. Door de amandelolie zorgt het ervoor dat je huid net ietsjes meer gevoed wordt tijdens de reiniging.

Udntitled_Image
Doordat ze in het pompje een vering hebben aangelegd komt het als een soort schuim naar buiten. Wanneer je het aanbrengt voelt het heerlijk aan. Op dagen wanneer ik foundation op heb zie ik meestal het schuim op mijn gezicht van kleur veranderen. Dat is voor mij meestal een goed teken, dan weet ik dat mijn gezicht goed gereinigd wordt.

De Nivea aqua effect Reinigingmouse is nu verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 6,49 euro.

2 gedachten over “Nivea Reinigingsmousse

  1. Pingback: Rimmel Match Perfection | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

