Kamer opruimen

kamer opruimen
In het weekend probeer ik altijd mijn kamer op te ruimen. Aan het einde van de week is mijn kamer weer een varkensstal. Vraag me niet hoe ik het doe maar het overkomt me gewoon. Nu wil ik vandaag mijn kamer opruimen en zo schoon mogelijk houden.

kamer_opruimen
Dit is dus mijn kamer aan het einde van de week. Het plaatje helemaal links is mijn vloer, het plaatje in het midden is mijn make up plekje en het plaatje rechts is mijn bureau. Het werd dus zeker eens tijd om mijn kamer een schoonmaakbeurt te geven. Aan de slag.

IMAG0779
Meestal begin ik eerst met het opmaken van mijn bed en raamkozijn, dan ziet het er al een stuk beter uit. Dan raap ik al mijn kleren van de vloer op en leg ik ze op mijn bed. Het is dus kleren-opvouw-tijd.

opgeruimde_kamer
Dan ga ik door naar mijn make up plekje en mij bureau. Even stofzuigen en klaar is Rafika!

Hoe ruim jij je kamer op?

3 gedachten over “Kamer opruimen

  1. Pingback: DIY: Schattige boekenlegger | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

