OOTD

ootd
Een keer per week maak ik voor jullie een ‘outfit of the day’. Dan maak ik foto’s van de outfit die ik die dag aantrek. Deze week heb ik gekozen voor een look die je naar school kunt dragen. Het is lekker warm en ziet er leuk uit!

IMAG0845
Het vest is van de Primark net zoals mijn witte blouse. Ik heb gekozen voor deze kleuren omdat ik wel hou van frisse en nette kleuren.

IMAG0846
De broek is van de H&M en het is toch wel mijn lievelings broek geworden sinds ik het heb. Ik heb gekozen voor een zwarte broek omdat de rest heel fris eruit ziet en dit vind ik er toch wel bijpassen.

IMAG0847
Voor extra accessoire heb ik een leuk klein ketting klokje om, om het af te maken. De ketting heb ik voor mijn verjaardag gekregen.

Wat vinden jullie? Moet ik meer ‘OOTD’ posts maken?

2 gedachten over “OOTD

Geef een reactie

