Youtube #1 Dumb Ways to Die

imgres
Een keer per week kies ik een video uit die ik op youtube gevonden heb. Het kan van alles zijn. Meestal zijn het toch wel video’s die een bepaalde mening naar voren brengen. 


Deze week is het een video genaamd ‘Dumb Ways to Die’. Toen ik deze video zag had ik echt een dubbel gevoel. Het heeft een deuntje die makkelijk te onthouden is maar als je goed luistert en kijkt dan is het eigenlijk best wel een slimme manier geweest verschillende gevaren naar voren te brengen. Ik vind het toch wel een grappige manier om het naar voren te brengen.

Wat vind jij van dit filmpje?

2 gedachten over “Youtube #1 Dumb Ways to Die

  1. Pingback: Youtube #3 Corey Gray | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

