Justin Is back!

imgres
Dames hou je vast want dit is wereld nieuws! Justin Timberlake waarvan we al een tijdje niks maar gehoord hebben is terug! Hij verklaarde het in een filmpje die hij op zijn youtube kanaal plaatste. Kijk maar hieronder.


AAAAAH! Jongens jullie willen niet weten hoe graag ik naar zijn muziek luister. Voor mij is hij een legende. Met zijn eigen nummers en sounds, geweldig! Ik had al een tijdje niks van hem gehoord. Hij werkt wel aan zijn nieuwe nummers dacht ik. Hij heeft gewoon even een break genomen, en nu is hij weer helemaal terug, can’t wait.

Wat vinden jullie ervan dat hij terug is?

2 gedachten over “Justin Is back!

  1. Pingback: Youtube #3 Corey Gray | Bunnies & Butterflies

  2. Ohhh ik dacht eigenlijk dat hij het zingen had opgegeven en verder was gegaan met acteren. Leuk dat hij terug is, maar ik ben nooit echt fan van hem geweest ofzo. Hij had vroeger wel een paar goede nummers. 🙂

Geef een reactie

