30 days Challenge: Vitamine D

b
Sinds de eerste klas van mijn middelbare school draag ik al een hoofddoek. Ik heb er eigenlijk nooit echt problemen mee gehad want op den duur raak je er wel gewend aan. De hoofddoek hoort bij mij, het is wie ik ben geworden. Maar wat wel een nadeel is van mijn hoofddoek en wat ik nu heel goed merk is mijn haar dat steeds meer uitvalt, dunner is geworden en dat de gespleten haar punten goed te zien zijn als ik mijn hoofddoek thuis niet draag.

imgres
Vitamine D word vooral opgenomen via onze hoofdhuid. Nu ik een hoofddoek draag gaat dat nogal moeilijk. Ik denk niet dat mijn tekort aan vitamine D alleen maar te maken heeft met mijn hoofddoek want het zit ook in mijn familie. Mijn moeder heeft eek een tekort aan vitamine D, net zoals mijn opa en oma. Ik merk het nu vooral aan mijn haren. Ze zijn dunner geworden en verminderd. Daarom ga ik een challenge aan. Ik ga een maand lang elke dag 1 vitamine D pil slikken. Het is niet echt slikken want het zijn kauwtabletten. Over maand kom ik terug met een update over mijn pilletjes.

kauwtabletten
Vitamine D is ook goed voor onze nagels. Mijn nagels zijn ook heel zwak en scheuren snel. Hopelijk helpt het daar ook een handje.

3 gedachten over “30 days Challenge: Vitamine D

  1. Pingback: DIY: Schattige boekenlegger | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

