Lekker warm binnen zitten

IMAG0984

Hier heb ik mijn animal printed pyjama aan met mijn sloffen, hihi.


Toen ik dacht dat de dagen net wat warmer werden en dat de kou al was geweest had ik het helemaal fout. Ik ben vandaag zelfs een dagje thuis gebleven zodat ik niet bang hoefde te zijn of ik vanavond wel thuis kom. Stiekem wil ik gewoon thuis blijven zodat ik niet in de kou hoefde te lopen maar lekker warm binnen kan zitten.

Lekker binnen zitten met beker chocolademelk en een goede film en onder de dekens. Ja, op dit soort dagen ben ik nou zo lui dat ik amper mijn bed uitkom. Waar ik wel mijn bed uitkom is voor een warm glas chocolademelk. Thuis rondlopen in mijn joggingbroek met een extra large trui aan vind ik ook om van te genieten. Niemand die mij ziet en van mij hoeft te schrikken, toch?. En al is het nog lang geen weekend, zo voelt het wel.

w95Kjh8l
Doordat ik veel op youtube zit en heel veel recepten zie en lees heb ik een super lekker recept gevonden voor chocolademelk. Iedereen heeft wel een pot met chocolade pasta met hazelnoot in de kast staan. Je pakt een grote mok en giet er melk in. Niet te vol want er moeten nog een schep pasta bij. Pak een eetlepel pasta en doe dat bij de melk en leg het in de magnetron voor ongeveer 2 a 3 minuten totdat de melk op z’n alle heetst is. Haal het uit de magnetron, heel voorzichtig, en roer het totdat je weet dat alle pasta en melk gemixt is. Als extra kun je er kaneel bij doen en klaar ben je. Heerlijke zelfgemaakte chocolademelk.

IMAG0988

Een slootje waar ik langsliep, in de verte zie je schattige eendjes

Toen ik buiten was vandaag om even langs de drogisterij te gaan heb ik een paar leuke foto’s kunnen maken met mijn mobiel. Ik laat ze hieronder zien.

IMAG0989

Deze dennenboom deed me meer denken aan kerst.

IMAG0987

Een andere sloot wat ik echt prachtig vond om naar te kijken.

IMAG0985

Ik weet niet of je het heel goed kunt zien maar dit is een hartje gemaakt door mijn schoenen, haha.

IMAG0996

Dit is het uitzicht vanuit mijn slaapkamer, zo mooi!

Ik blijf vandaag voorlopig nog wel even thuis met dit weer. Hoe is jullie dag met deze sneeuw?

Geef een reactie

