Volg B&B op Bloglovin’

Bloglovign
Ik weet niet of iedereen die mij blog volgt ook weet dat ik op bloglovin’ sta. Sinds ik, een paar weken terug, ben begonnen met bloggen dacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik ook op bloglovin’ zou staan. Zodat meer mensen van mijn blog afweten.

Blogloving
Als je, je abboneert op mijn blog dan kun je alle updates als eerste binnenkrijgen! Je hebt ook meteen een overzicht van posts die ik heb geschreven en je kunt ze delen en like.

bloglovin
Als je nog geen acount hebt op bloglovin’ zou ik het wel meteen aanmaken als je veel blogs volgt en leest. Ik vind het super handig.

Als je mij wilt vinden op bloglovin’ typ je bij het vakje bovenaan. Bloglovin find

Of klik op de knop aan de rechterkant.
Bunnies & Butterflies - Welcome

See you there!

Rafika

Geef een reactie

