Kruidvat Scrubcrème Abrikoos

IMAG1016 Sommige goedkope producten mag je gewoon niet onderschatten. Zoals de producten van de Kruidvat. Sommige zijn gewoon Goedkoop en verdienen het om zo te zijn. Andere zijn gewoon te goed voor de prijs waarvoor je betaald. De meeste mensen denken ‘Des te duurder, hoe beter.’ Nou dat is niet zo in mijn geval. Producten uitproberen vind ik heel leuk om te doen. Niet alleen voor mijn blog maar ook om andere weer suggesties te geven voor goedkopere producten. 

IMAG1021
Deze keer heb ik de Kruidvat scrubcrème uitgeprobeerd. Ik heb hem nu al een paar weken en ben er erg blij mee. Ik heb eigenlijk nooit echt een scrubcrème gehad. Wel een scrubgel of een facewash met scrubdeeltjes erin.

IMAG1017
De scrubdeeltjes zijn erg aanwezig en bruin van kleur. Ik ben ook erg tevreden met de de grote van de scrubdeeltjes. Ik vind grote delen makkelijker werken dan eenie meenie deeltjes. Na het reinigen met deze scrub voelt mijn huid weer soepel, zacht en zeker niet trekkerig aan.

IMAG1023
Ik gebruik de scrub twee soms drie keer per week. En ik vind het een heerlijke scrub voor mijn huid. Niet te grof en ook niet te zacht. Perfect!

IMAG1019
In de beschrijving achterop staat dat er abrikozenpitten gebruikt hebben voor het maken van de scrubdeeltjes. Wat ik best wel geniaal vind eerlijk gezegd.

De scrubcrème is verkrijgbaar in alle filialen van het Kruidvat en is te koop voor nog geen 4 euro!

Heb jij het al geprobeerd?

Een gedachte over “Kruidvat Scrubcrème Abrikoos

  1. Pingback: Rimmel Match Perfection | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

