ShopVIP.com

shophVIP
Op shopVIP.com krijg je meteen een overzicht te zien van merken waar je korting op kunt krijgen tot 70% korting. Ik heb me ook aangemeld op shopVIP.com en krijg iedere keer een email met een merk die weer een leuke kortingsactie heeft. Ik vind het wel fijn om daar een berichte van te krijgen zodat ik het gelijk als bijna eerste ervan afweet.

shooopVIP

shofpVIP
Je hoeft je alleen aan te melden met je email adres en je krijgt gelijk een overzicht te zien van alle merken die binnenkort en de dag zelf een aantal leuke kortingsacties heeft. Hoe leuk is het om te weten dat er niet alleen 1 merk tot 70% korting heeft? Voor mij is dat heel leuk. Ik ga altijd opzoek naar leuke sale spulletjes zodat wanneer ik het heb dan weet ik dat ik er niet al te veel geld aan uitgegeven heb, haha.

shopVIP
En nog veel leuker is dat je eerste bestelling geheel gratis is. Hoe vet leuk is dat?!
Als ik jou helemaal nieuwsgierig heb gemaakt ga dan gauw naar http://www.shopVIP.com en wees snel bij jou kortingen!

Heb jij al iets besteld van de site?

Geef een reactie

