Max Blush

IMAG0875
We weten dat de Action ook een breed assortiment heeft aan make up. Ze hebben ook hele goede blush. Ik zag ze staan toen ik in de Action liep. Ik zag wel alleen twee kleurtjes dus heb ik er een gekocht omdat ik de ander niet zo mooi vond.

IMAG0879
Het doosje waar het inzit vind ik ook echt heel mooi. Het ziet er niet goedkoop uit. En het is leuk bedacht.

IMAG0878

IMAG0877
Het is gewoon eigenlijk een pressed powder blush. En het heeft een mooi peachy kleur. Het is nummer 043 Rose. En wat me zo mooi lijkt er zit niet heel veel shimmer in.

IMAG0880

IMAG0881
Ik zou het eigenlijk wel elke dag kunnen dragen. Het staat ook nog eens mooi bij mijn huidskleur.

De Max Blush Highlighter is verkrijgbaar bij de Action voor maar 0,99 euro!

4 gedachten over “Max Blush

  1. Pingback: Rimmel Match Perfection | Bunnies & Butterflies

Geef een reactie

