Rimmel Match Perfection

IMAG0947
Pas gekocht bij de kruidvat en mijn nieuwe liefde! De Rimmel Match Perfection foundation. Normaal koop ik niet zo snel iets van Rimmel london maar ik kreeg korting doordat ik een extra voordeelkaart heb van de kruidvat.

IMAG0948

IMAG0949
Ik heb het net en ben al helemaal verliefd op de dekking en de kleur die helemaal past bij mijn huid. Ik heb het in de kleur 300 sand. In de winkel stond ik nog te twijfelen of het niet te donker is omdat ik van mezelf een lichte huidskleur heb maar hij is perfect!

IMAG0950
Hier lijkt het een beetje een gele kleur te hebben. Mijn huid heeft ook wel een gele ondertoon.

IMAG0953
Hier draag ik helemaal geen foundation alleen een dagcrème van nivea.

IMAG0951
Hier draag ik de dagcrème met de foundation. Je kunt zien dat het een perfecte kleur is voor mijn huid. Ik ben zo blij!

IMAG0955
Het heeft ook een spf 18 inzitten wat ook nog eens perfect is in hete zonnige dagen.

De Rimmel Match Perfection foundation is nu verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 12,99 euro. Wees er snel bij.

Heb jij deze foundation ook?

Ook leuk om te lezen:

– Max Blush
– Kruidvat scrubcrème Abrikoos
– Nivea Reinigingsmousse

Geef een reactie

