Youtube #3 Corey Gray

-Don't You Worry Child- - Swedish House Mafia (Corey Gray & Jake Coco cover) - YouTube
Ik ben van de internetgeneratie als ik het zelf mag zeggen. Ik kijk alleen tv als er een leuke film bezig is of wanneer gtst bezig is. Eigenlijk kun je youtube als mijn tv noemen. Een keer per week kies ik een leuke video met een mening die naar voren komt of iets wat ik heel leuk vind om te delen met jullie

Vandaag wil ik jullie voorstellen aan Corey Gray. Hij is al een aantal jaren bezig met muziek schrijven en coveren. Wanneer ik naar zijn muziek luister krijg ik al kriebels in mijn buik, haha. Hieronder covered hij een van mijn favorieten nummers. Enjoy!

Wat vinden jullie van hem (naast dat hij best ‘good looking’ is, haha)?

Ook leuk om te lezen:

– Youtube #2 Meditation for Beginners
– Youtube #1 Dumb Ways To Die
– Justin Is Back!

Een gedachte over “Youtube #3 Corey Gray

Geef een reactie

