Essence anti-spot Toner & powder

IMAG0834
Nadat ik mijn gezicht gereinigd heb met een face wash gebruik ik altijd een toner om het achtergebleven viezigheid van mijn gezicht te reinigen. Ik hou ervan om voor het slapengaan mijn gezicht compleet gereinigd te hebben. Daar gebruik ik het liefst een toner voor.

Essence
De essence PureSkin lijn bevat een aantal hele goeie producten die echt goed helpen met het reinigen van je huid. Ik gebruik de Toner nu al een paar maanden en ik moet zeggen dat mijn huidje er erg gelukkig van wordt. Nadat ik het heb gebruikt voelt mijn huid zacht aan en niet plakkerig en trekkerig wanneer ik een ander gezichtstonic gebruik. Ik gebruik het niet alleen voor het slapengaan maar ook wanneer ik ’s morgens mijn gezicht gewassen heb voordat ik mijn dagcrème opsmeer.

IMAG0836
Af en toe ben ik te lui om na mijn gezichtsreiniging met tonic eroverheen te gaan. De dag daarna voel ik toch echt kleine bultjes opkomen. Daarom kan ik eigenlijk geen dag zonder. Doordat er op de oppervlakte een soort poeder zit, moet je het voor gebruik eerst goed schudden. De poeder zorgt ervoor dat alle vetten van je huid worden opgeslokt.

Ik ben dus, zoals je kunt lezen, erg tevreden over dit product van Essence. De Essence anti-spot Toner & powder is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor slecht 2,30 euro!

3 gedachten over “Essence anti-spot Toner & powder

  1. Ik ben er ook superrrrrrrrrrrrrr tevreden mee maar ik word nu helemaal gek want ik kan de toner nergens meer vinden!! Ben in meerdere steden geweest overal om te horen dat de toner het assortiment verlaat! Mag ik vragen waar jullie je toner gekocht hebben, in welke stad/welk filiaal etc? IM DESPERATE hahaha xxx mijn email : lamyaa_007@hotmail.com

Geef een reactie

