Max Magnetic nailpolish

IMAG0956
Action heeft best een breed assortiment aan make up. Maar wat ik ook gezien heb zijn hun nieuwe lijn aan leuke nagellakjes. Ik vind niet alleen de kleuren mooi maar ook de leuke magneet die erbij zit. Ze hebben ze ook in verschillende kleuren ongeveer zes om precies te zijn. Ik heb er pas 4 van de 6 gekocht.

Ik bied alvast mijn excuses voor de kwaliteit van mijn foto’s. Ik ben aan het sparen voor een nieuwe camera waardoor mijn foto’s mooier en scherper worden.
IMAG0888
Hier is een iets wat betere foto.

IMAG0893
Ze zijn verkrijgbaar per twee in doosje. Ook zit er per twee nagellak een magneet bij. Als je een leuk patroon wilt op je nagels dan leg je nadat je de nagellak hebt aangebracht. Doe dat voor ongeveer tien seconden. Ik ben gegaan voor de schuin gestreepte en de (soort van) ster. Dat waren ook de enige twee keuzes, dacht ik.

IMAG0896
Ik vind deze combinatie zelf erg mooi. De foto’s zijn niet heel scherp maar je ziet wel op mijn nagel dat je een patroon ziet.

IMAG0898
De ster lukt niet zo goed. Maar ik vind de kleur wel mooi en het kan ook gecombineerd worden met de schuine strepen.

IMAG0897
Voor een mooie finish kun je je favorieten topcoat gebruiken.

De nagellakjes gaan per twee in een verpakking met een magneet erbij en is verkrijgbaar bij de Action. Je betaald 1,49 voor 8 ml. Leuk en erg voordelig!

Wat vinden jullie van metallic nails?

Een gedachte over “Max Magnetic nailpolish

Geef een reactie

