Fotodiary: Januari 2013

IMAG0918-1-1
Mijn allereerste van het jaar en allereerste allertijden. Mijn maand januari was hectisch, leuk en samengevat best druk. Per maand maak ik een dagboek van wat er allemaal is in de afgelopen maand. Ik wens jullie veel kijk en lees plezier!

IMAG0813-1
Lekkere oliebollen gebakken door mama lief! Wij maken onze oliebollen altijd zelf. Ik vind ze lekkerder smaken dan die van de winkel.

IMAG0921
Allemaal lekkere eten met Oudjaar gehad.

IMAG0871
Ik ben pas nog langs de action geweest dus verwacht maar veel DIY’s (als je ze nog niet gezien hebt).

IMAG0867
De vitamine D pillen die is kauw elke dag. Voor mijn haren en nagels

IMAG0925
Mijn favoriete ontbijt. Geroosterd brood met kaas en roerei,mmmm.

IMAG0809
Met een lekkere kopje thee erbij, omdat ik gek ben op thee drinken. Ik word er zo rustig van!

IMAG0868

IMAG0870
Als kind keek ik vroeger heel vaak tekenfilms van Cartoon Network. Toen we over waren gestapt van Tele2 naar Ziggo hadden we geen Cartoon Network meer. Nu we naar KPN zijn overgestapt hebben we het weer. Ik vind het echt leuk om weer tekenfilms van vroeger te kijken.

IMAG0848
Mijn schoolpas. Ik volg nu een opleidingdokterassistente in Den Bosch. Ik vind mijn foto op het pasje nog steeds verschrikkelijk.

IMAG0966-1
Werken aan artikelen tussendoor. Ik vind het nog steeds leuk om te doen.

IMAG0837
De dagen in Januari waren koud en donker, bah!

IMAG0823
Ik had bij een kennis van mij een lekkere milkshake gemaakt van dingen die ze gewoon thuis had. Zoals yoghurt, appel en manderijn, mmmm.

IMAG0922
De schoonfamilie van mijn zus die kwamen op bezoek voor een eerste ontmoeting, zo leuk! Ik heb nu schoonzussen en zusjes erbij.

IMAG0923
Ze hadden heerlijke cakejes meegebracht! Heel cute!

IMAG0924
Haha, die ging er goed in.

IMAG0968
Mag ik jullie voorstellen aan 1 van mijn 2 schildpadjes. Ik heb nog geen naam ik hoor het graag als jullie leuke namen hebben voor hun.

IMAG0869
Ik heb gek op Icetea van de Aldi. Net zo gek als ik ben op thee.

IMAG0811-1
Luchtige tussendoortje. Rijstewafels, 1 met kaas en de andere met kaas, mmm.

IMAG0917-1
Ik had echt geen zin om te werken die dag, ik had ook nog huiswerk en artikelen die ik moest schrijven..

IMAG0916
Ik kan het niet laten. Mijn kamer kan gewoon niet schoon blijven voor twee weken. Ik red het meestal maar 1 week.

IMAG0820
Dit is Mauwmauw. De kan een kennis van mij. Je kunt zien dat ik van dieren hou he.

IMAG0866
Mijn nagellak die ik bij elkaar heb gezocht en opgeruimd in een box die ik van werk heb meegebracht.

IMAG0918-1-1
De foto die ook aan het begin staat. Mijn werk uniform. Ik vind het nog steeds geen gezicht maar ik heb geen keus.

IMAG0849
Naast thee en icetea ben ik ook gek op water. Het liefst drink de hele dag door water, het geeft mij een fris gevoel.

IMAG0816
Mijn uitzicht vanuit de kamer waar ik logeerde bij mijn kennis.

IMAG0976
Het treinstation van Geldermalsen, waar ik elke dag langs reis als ik naar school ga.

IMAG0977
Ik ben ook hard bezig met een facebook pagina maken voor mijn blog. Hij staat al wel online maar ben nog hard bezig met ideeën en foto’s.

IMAG1031IMAG1042
Deze salmiak dropjes van de Hema zijn echt goddelijk lekker. Als je mij zou kennen dan zou je weten dat ik van salmiak geniet!

IMAG1028-1-1-1
Naar Haarlem geweest om mijn vader te bezoeken in een kliniek. Als jullie een artikel willen over de ziekte van mijn vader dan hoor ik dat graag.

IMAG1026
Bah bah! Wat was het koud, vies en vooral nat weer in januari!

IMAG1038
Ik heb mijn online cursus binnengekregen van het drogisterij Academie! Daar ga ik het nog heel druk mee krijgen.

Dit was mijn maand januari. Hoe was die van jullie?

3 gedachten over “Fotodiary: Januari 2013

Geef een reactie

