Beautiful Ends

IMAG1033
Wanneer ik een winkel binnenloop kijk altijd meteen of er iets nieuws is of dat ik nieuws zie om te reviewen voor mij blog. Ik vind het zo leuk om te doen, nieuwe dingen uitproberen. Ik liep dus laatst weer in de drogisterij en zag dit staan. Mijn handen tintelden om het meteen uit te proberen. Lees gauw verder als je meer wilt weten of de Beautiful Ends van Herbal Essence.

IMAG1034
De substantie is heel creamy en zacht. Het lijkt een beetje op een balsem voor je haar, leuk bedacht.

IMAG1035
Mijn haarpunten zijn nogal droog en ziet er een beetje uit als stro. Ik had echt gehoopt dat dit product mijn reddingsmiddel zo zijn.

IMAG1036
En ja hoor, hij werk fantastisch voor mijn haar soort. Hij werkt ook lekker omdat het een soort balsem is. Geweldig!

IMAG1037 ‘Ik ben je geheime wapen tegen gespleten punten en je bodyguard tegen afgebroken haren. Oh, ik ben ook nog eens goed in het zijdezacht maken van je haar..’

De Beautiful Ends van Herbal Essence is nu verkrijgbaar in bijna alle drogisterijen in Nederland.

Een gedachte over “Beautiful Ends

Geef een reactie

