Update #2

Naast mijn maandelijkse fotodiary wil ik jullie ook op de hoogte houden van mijn leven, eens in de zoveel tijd. Ook doe ik het om mijn emoties en frustraties af en toe van mij af te schrijven. Naast het feit dat mijn kamer echt een puinhoop is geworden, is mijn leven ook een puinhoop. Ook ben ik van plan om een eigen domein te beginnen. Ik weet alleen niet wat ik voor naam ga kiezen. Het is moeilijk!

Waarom mijn leven op dit moment een puinhoop is, is ook een beetje mijn eigen schuld. Als ik bijvoorbeeld huiswerk krijg en er zit een deadline aan dan denk ik meestal dat ik nog veel tijd heb om het te maken. Ik ben nog steeds slecht in het plannen van alles. Ook doe ik een studie bij de Kruidvat. Voor de mensen die het niet weten, ik werk bij de Kruidvat. Waar ik mij ook erg aan erger de laatste paar weken op werk is de sfeer op de werkvloer. Ik weet niet wat er allemaal gaande is maar iedereen lijkt erg gespannen. Ik werk nu alweer bijna een jaar bij de kruidvat en dan merk ik echt hoe snel de tijd gaat. Ik heb leuke collega’s en ik maak ook nieuwe vrienden. Allemaal heel leuk. Alleen toen ik een inval moest regelen voor de zaterdag, kon niemand voor mij werken. Eerlijk gezegd voelde ik me best wel gefrustreerd toen. Wanneer Kruidvat mij belde of ik kon invallen voor iemand dan kwam ik altijd om in te vallen. Maar wanneer ik iemand nodig had kon niemand. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vond dat echt niet kunnen. Aan de ene kant was het ook wel een beetje mijn schuld omdat ik het pas een week van te voren had aangegeven. Normaal gesproken moeten wij het een paar weken van te voren doen. Maar na alle stress van het regelen en schoolwerk was ik het helemaal vergeten. Ik geef ze dus niet alle schuld.

Aankomende zaterdag geeft mijn zus haar verlovingsfeest. Daarom kan ik dus niet werken op deze zaterdag. Ik heb er erg veel zin en zij natuurlijk ook. Bij ons is het een traditie om, wanneer een man en een vrouw getekend staan als ‘gehuwd’, dat ze een feest mogen geven om iedereen ervan af te laten weten. Maar jongens, wat is het een gedoe om alles te regelen. De jurken, de taart, de bedankjes, het eten, de kapper en natuurlijk de locatie. Omdat mijn zus en haar verloofde niet zoveel mensen uit wilden nodigen houden we de feest gewoon thuis in de woonkamer. Nou is het niet echt handig met de eettafel en alle meubelen dus die moeten ook verplaatst worden naar de schuur om plek te maken voor grote ronde tafels. Phoe phoe!

Mijn huiswerk heeft er ook wel aan geleden. Ik heb er niet zoveel aan gewerkt omdat ik ook de hapjes moest maken om alles op tijd af hebben voor zaterdag. Mijn werkstuk voor Anatomie en Fysiologie moet vrijdag af zijn dus daar ga ik ook zo aan werken. Tot nu toe heb ik pas 3 opdrachten van de ongeveer 7/8 opdrachten. Help me!

Ik wil echt zo graag een eigen site. Dat lijkt me erg vet. Ik vind het leuk om mijn eigen lay-out te ontwerpen en te bedenken. Ik heb alleen nu nog niet het geld en de tijd om het te doen. Niet dat het super duur is, ik wil er alleen wel voor sparen. Wat is het moeilijk om een originele site domein te bedenken zeg! Er bestaat zoveel om uit te kiezen. Ik heb al wel een paar namen op het oog, maar ik twijfel nog erg veel..

Misschien overdrijf ik wel en valt het allemaal wel mee. Maar op dit moment is het wel een zware last op mijn schouders. Als je het geduld hebt gehad om dit alles te lezen wil je bedanken.

Bye!

Een gedachte over “Update #2

Geef een reactie

