Zijn ze niet schattig?

ponenzi
Zijn ze niet schattig? Dit zijn Pon & Zi. Ik ben echt eenn grote fan van hun. Naja, ik ben meer fan van hun maker, Jeff Thomas. Wil je meer zien van zijn creaties? Lees dan snel verder

Jeff Thomas
Allereerst wil ik het hebben over hun maker, hun creator. Jeff Thomas. Hij is momenteel naar Groot Brittanniƫ verhuist want hij woonde eerst nog in Los Angeles. Hij is begonnen in 2004 met het tekenen van deze schattige karakters. Hij begon met tekenen omdat hij destijds niet veel vrienden had om mee te praten en lachen. Jeff, ik ben blij dat je die stap toen genomen hebt. Ik ben er heel bij mee.

The Pon&Zi Collection2

The Pon&Zi Collection3

The Pon&Zi Collection4

The Pon&Zi Collection6

The Pon&Zi Collection7 bron: http://www.ponandzi.com/

Wat vinden jullie van Pon & Zi?

Een gedachte over “Zijn ze niet schattig?

Geef een reactie

