Valentines Day

happy-valentines-day-quotes-friends
Valentijnsdag is niet ver meer te zoeken. Al weet (bijna) iedereen dat het eigenlijk verzonnen is door bedrijven om nog een feestdag te hebben waardoor geliefden weer cadeau’s kunnen kopen voor elkaar. Maar wat veel mensen vergeten is dat je eigenlijk ook zonder die dag kan. Ik weet dat het moeilijk is om eromheen te draaien dus ik heb een paar tips voor jou om die dag door te komen.

Valentines-Day-Gift-Wallpapers2
Al heb je geen vriend of vriendin om de dag te vieren kun je jezelf altijd laten omringen door je beste vrienden. Ook wanneer je weet dat het toch een commerciële dag is. Want ik vind dat Valentijnsdag niet alleen om geliefden draait maar om de liefde die je voor andere hebt en natuurlijk die andere voor jou hebben. Het maakt dus echt helemaal niks uit of je nou een vriendje hebt of niet. Zolang jij maar gelukkig bent.
Je kunt bijvoorbeeld lekkere hapjes maken of lekkere cupcakes. Verzamel je vrienden bij elkaar en verzin samen wat jullie gaan maken. Ik weet nog een keer toen ik samen met mijn beste vriendinnen had gekookt en daarna hebben we met z’n allen een hele enge film gekeken. Het was super gezellig ook al was het geen Valentijnsdag. Ik voelde me gewaardeerd en geliefd en daar gaat het om.

tumblr_mhz5ddubQZ1qj4315o1_500
Wat ik net al zei (schreef) is ook een leuk idee. Bekijk samen heel veel leuke films achter elkaar terwijl je jezelf volpropt met pizza, snoepjes. junkfood noem maar op. Haal de winkelschappen maar leeg. Download, koop of huur je favoriete films en veel plezier!

valentines-day-candy
Wat mij ook super leuk lijkt om te doen is elkaar hele rare of aparte Valentijnscadeau’s te geven. Daar kun je ook urenlang lol mee hebben. Terwijl je dat doet kunnen jullie ook lijsten maken met valentijnsliedjes. Eigenlijk hoeven ze niet eens zo valentijns-achtig te zijn. Zolang jullie het maar leuk hebben.

quotes-about-love-valentinesday-friends

Ik wil iedereen alvast een fijne valentijnsdag toewensen. And remember you’re never alone. Maak je alsjeblieft niet druk over de jongen die jij graag wilt want je hebt mensen die om jou geven en die van je houden. Remember that!
3 gedachten over “Valentines Day

  1. Ik doe er niet zo aan. Ik vind het best commercieel. En er zijn 364 andere dagen waarop ik mijn geliefde kan laten zien dat ik van hem hou! Heb ik valentijnsdag niet voor nodig, haha :).

Geef een reactie

