Youtube #6 Shadows

lindsay sterling
Als ik heel eerlijk ben hou ik niet zo van klassiek muziek. Wel als ik in ‘the mood’ ben maar anders luister ik het niet graag. Dubstep, dat is pas echt mijn ding. Ik kan echt helemaal los gaan op dubstep. Een keer per week kies ik een video uit van youtube. Meestal zijn het toch wel video’s die een bepaalde mening naar voren brengen.


Ik word hier vrolijk van. Kijk niet alleen naar de video maar sluit je ogen en maak het mee. Lindsey is pas begonnen op youtube en heeft nu al veel kijkers en ook best veel abonnees. Ik hou van dit soort muziek. Het is aan de ene kant vrolijk en mooi en aan de andere kant speels en zacht. I love it!

Wat vind jij van Lindsey’s muziek?

Een gedachte over “Youtube #6 Shadows

Geef een reactie

