Update: 30 days Vitamine day challenge

vitamine d
Ongeveer een maand geleden schreef ik over mijn vitamine D tekort. Je kon het heel goed zien aan mijn nagels en mijn haar. Daarom ben ik een maand geleden begonnen met het slikken van Vitamine D pillen. Ik moet zeggen dat ik mezelf dit keer echt goed aan mijn woorden heb gehouden want ik heb het inderdaad een maand lang volgehouden.

Vitamine D pillen bord
Niet dat het heel moeilijk was hoor. Elke dag een pilletje nemen is niet zo moeilijk, nee. De eerste week zag ik niet echt verschil want ik denk dat je lichaam de stoffen eerst goed en genoeg opgenomen moet hebben voordat het pas echt zijn werk doet. Elke dag voor het slapen gaan nam ik een pil. Het was niet zo moeilijk want het was gewoon een zuigtablet. Ook was het van smaak heel zoetig en helemaal niet vies.

schoene_haare_420x270
Ik denk dat ik toch nog een tijdje door ga met het slikken van de pillen. Want ik ben er erg tevreden mee en om elke eraan te denken ben ik nu wel gewend. Ik vind het ook leuk om goed voor mijn lichaam te zorgen.

PLUSPUNTEN:

  • Het is lekker en gezond
  • Het is makkelijk in te nemen

MINPUNTEN:

  • Die zijn er niet
Geef een reactie

