Youtube #6 Harlem Shake

Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee waar dit vandaan komt. Maar dat is altijd wel zo. Dat iemand met een leuke video komt en dat andere het dan allemaal ook moeten doen. Ik denk dat deze video trend zo is begonnen.

Ik heb een kleine verzameling gemaakt van een aantal bekende youtubers die het deden. Enjoy!

Pbpproductions
Haha, ik vind deze nog veel vetter omdat hij erom bekend staat dat hij alle geluiden van al zijn video’s met zijn mond maakt. Daarom vind ik deze nog veel origineler dan de rest.

TheVidsAreFunny
Deze is ook echt geniaal! Ik zou echt nooit verwachten dat militairen dat zouden doen. Geweldig!

zeldaxlove64
Deze vind ik gewoon geweldig omdat 1 van mijn favoriete youtubers vooraan staat. Christina Grimmie!

EppicTV

Eppic is een van mijn favoriete rappers op youtube. Hij verast mij altijd!

The Harlem Shake houdt eigenlijk in dat je gek gaat dansen op een soort nummer die lijkt op Braziliaans muziek. Eerst begin je normaal en rustig tot op een gegeven moment je helemaal gek en niet normaal mag dansen. En dat ongeveer 36 minuten lang. Zoals je eigenlijk al hebt kunnen zien. Waar dat op slaat, weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet alleen dat het best wel grappig is om te zien dat youtubers die ik volg dat ook doen en daarom kijk ik ernaar.

Wat vind jij van The Harlem Shake?

Een gedachte over “Youtube #6 Harlem Shake

Geef een reactie

