Wax voor oliebrander

IMAG0910
Als er iets waar ik enorm blij van word. Is het wel een lekker geurende slaapkamer. Sinds ik mijn oliebrander heb kan ik niet meer zonder. Toen ik de oliebrander destijds kocht zat er olie bij die ik ook heel lekker vond ruiken. Ik was pas langs de action geweest en vond toen een wax voor de oliebrander. Ik was zo enthousiast dat ik alle vier de geurtjes maar gekocht heb.

IMAG0911

IMAG0907
Je kunt zien dat ze hebben gedacht aan de vorm. Nu past het mooi op de oliebrander

wax
Ik heb al de vier varianten gekocht. Links boven is de geur lavendel – Rechtsboven is de geur perzik – Linksbeneden is de geur chocolade vanille – Rechtsbeneden is de geur geranium.

$RAVMK2R
De lavendel vind ik wel vind ik echt ruiken naar lavendel. Meestal vind ik lavendel niet zo lekker maar deze ruikt helemaal niet zoet maar ook niet sterk, gewoon lekker. De geur perzik is een zoetig geurtje dat een mij een beetje aan de kinder danone doet denken. Mijn minst favoriete geur is toch wel de chocolade vanille. Ik word een beetje misselijk als ik de geur te lang om me heen heb. Al zou ik de geur vanille alleen wel lekker gevonden hebben, jammer.
Mijn meest favoriete is toch wel de geranium. Ik wist eerst niet echt wat het was maar ik ben er nu helemaal tevreden over.

$RJFIJV2
IMAG0900

PLUSPUNTEN:

  • Het is rustgevend
  • Het ruikt heerlijk
  • Het is zeker niet duur
  • makkelijk te gebruiken

MINPUNTEN:

  • Sommige geurtjes zijn niet lekker
De wax is verkrijgbaar in alle action filialen.
Wat vinden jullie van de waxjes? 
Een gedachte over “Wax voor oliebrander

Geef een reactie

