Prospect Park Pink

nyc
Toen ik vandaag door mijn nagellakjes keek om te zien welke kleur ik dit keer op zou lakken vond ik nog een lakje dat ik eigenlijk nog nooit gedragen had. Dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om er een review over te schrijven. Het is een lakje van de NYC ‘quick dry nailpolish’ lijn.

IMAG1157
Alsof je het nog niet in de titel hebt kunnen lezen is de naam van het kleurtje Prospect Park Pink. Ik vind de namen van de drogisterijen lakjes altijd zo leuk om te lezen.

IMAG1153
Hier heb ik nog helemaal niks op.

IMAG1155
Op de foto’s zie je dat de kleuren iets veller uitkomt dan dat het in het zo is. Maar ik vind het best een mooi kleurtje roze. Want in het echt neigt het een beetje naar een perzik kleurtje.

IMAG1152
Het is dus een heel mooi kleurtje. Ik hou wel van het rustige roze kleurtje.

PLUSPUNTEN:

  • Het is goedkoop
  • Makkelijk verkrijgbaar
  • Goede pigmentatie
  • Droogt snel
  • Niet een al te dikke substantie

MINPUNTEN:

  • Die zijn er niet, haha

Hij is verkrijgbaar bij bijna alle kruidvat filialen en kost nog geen 2 euro.

Geef een reactie

