Onyx Warmte Masker

IMAG1063
Ik heb nog nooit een warmte masker uitgeprobeerd. Dus ik dacht dat het wel tijd was voor een lekker maskertje voor mijn gezicht. Daarom heb ik vandaag voor jullie een masker uitgeprobeerd van Onyx. Het is een warmte masker met amandelolie.

IMAG1061
IMAG1065
Hier kun je zien wat ze allemaal beloven. Het blijkt dus vochtinbrengend en je huid zal schoon en gevoedt aanvoelen als je klaar bent.

IMAG1064
De gebruiksaanwijzing.

IMAG1066
Dat is dus precies wat ik gedaan heb.

IMAG1067
Ik ben helaas vergeten om een foto te maken van mijn gezicht voordat ik het maskertje opdeed. Hier heb je wel een foto hoe het maskertje eruitziet wanneer je het aangebracht hebt.

IMAG1068
En hier ziet mijn huid eruit als baby billetjes, haha.

PLUSPUNTEN:

  • Het is rustgevend
  • Het is zeker niet duur
  • makkelijk te gebruiken

MINPUNTEN:

  • Het ruikt niet zo lekker

Het Onyx warmte masker is verkrijgbaar in de Action filialen

Een gedachte over “Onyx Warmte Masker

Geef een reactie

